Who I'm?

who I'm!?

duminică, 3 iulie 2011

Descarcari...

 Avand in vedere ca esti departe nu poti vedea cat de tare imi lucesc ochii ,chiar am fost acuzata ca sunt indragostita,dar nu stiu,nu e nimic sigur...nu sunt sigura pe mine...Nu cedez ,nu renunt la ideea ca s-ar putea intampla ceva ,nu sunt de piatra,dar mi-as dori enorm de mult in unele momente,sunt sigura ca m-ar ajuta foarte mult.Cineva mi-a spus ca m-am inchis in mine ,desi nu vad nimic schimbat la mine,poate putina nesimtire in unele cazuri,dar nu multa...
Am nevoie de cineva care are rabdare cu mine ,cineva care poate sa imi numere firele de par din cap ...rand pe rand,unul cate unul... nu stiu ce as da la schimb...poate iubire si o privire plina de culori.Ideea e urmatoarea,o sa poti avea atata rabdare cu mine?Ai putea schimba cu mine vise,dorinte,mofturi,vicii?Momentan mie frica de tot ce ma inconjoara ,nu cred ca as putea avea eu rabdare cu tine...sau incredere? Totul e ciudat ,paralel de lume...un simplu cancan.O simpla vara cu unele mici,mari "pretentii:.O minte meschina ce nu stie  ce vrea.Am fot acuzata ca nu stiu sa iubesc ca sunt atat de rece incat nu pot spune "te iubesc"...esti tu sigur?nu mi-as da cu parerea inaintea ta,dar ,dar...mereu trebuie sa existe un dar...
As vrea sa pun stop joc...m-ar ajuta atat de mult..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu