Who I'm?

who I'm!?

miercuri, 6 iulie 2011

Ar trebuii

Ar trebuii sa imi adun toate gandurile intr-o valiza sa le inchid acolo si sa nu le mai dau drumul.Ganduri tampite,epice si tipice,deseori te descriu si pe tine.Vise la fel de epice,dar cu ceva schimbat in ele,atat de bine conturate.Imaginatie bolnava,intamplari ciudate...deseori déjà vu.Amintiri la tot pasul unele ce se leaga altele nu...
Privirea ciudata din ochii mei ar cauta in adancul sufletului cele mai frumase ganduri,vise,intamplari despre tine,dar acelasi lucru nu se leaga...ar trebui sa caut mai adanc? sau poate sunt eu putin sarita sau nu am suficienta rabdare?...nici aici nu vad legatura...
Visele mele cu tine sunt deja enervante,ciudate...Gandurile meschine si ele,iar de intamplari nu are rost sa ma mai leg pentru ca nu te-am mai vazut de mult,sincera sa fiu nici nu as vrea,cred ca m-ai intoarce definitiv si irevocabil si cred ca atunci as putea avea rabdare si cu mine,chiar sa imi numar firele de par din cap rand pe rand.Cred ca mi-ar fi frica daca ai disparea.As putea pune un pariu ca odata si odata circumstantele ne vor aduce in acelasi loc fata in fata,iar noi vom sta ca doi copii,vom uita de tot ce s-a intamplat si o vom lua din nou de la capat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu