Who I'm?

who I'm!?

joi, 27 septembrie 2012


Tu copil dulce ce imi faci zilele innorate senine...Aseara m-am pus in pat si m-am hranit cu toate zilele calduroase de vara ce le petreceam impreuna amandoi pe banca aia nesimnificativa.Ai putut sa ma rascolesti pe toate partile,incat sa ma faci dependenta de tine,sa imi sucesti mintiile incat sa cred ca si eu pot plange cand ceva nu-mi convine si ca si eu pot fi sensibila.Mi-ai intrat sub piele zi dupa zi ,stii placerea aia ce o are un fumator dupa o tigara? asa sunt eu cand trebuie sa ma vad cu tine ,am fluturasi in stomac si sunt vesela...Iubesc sa vorbesc incontinuu,iar tu sa ma opresti si sa ma saruti ,lung si apasat,sa ma calci si sa-mi spui "te iert",sa ma rog de tine sa mai stai 2 minute,cand sunt constienta ca nu poti sta.Esti persoana aia de care m-am atasat cel mai tare in ultimele 2 luni ,persoana aia ce ii spun orice-mi debiteaza prin creier.Imi place cand ma tii in brate,uneori bataile inimii tale sunt ritmate si calde,emani caldura  aia de care orice fata ar avea nevoie.Nu stiu daca ti-ai dat seama,dar cand ne sarutam,ne sarutam in doi timpi.Esti persoana aia care ai aparut in viata mea atunci cand aveam cea mai mare nevoie de tine .Iar tu ,tu esti un om,o persoana minunata cu colana vertebrala ,orgolios ,enervant uneori,dar calitatiile tale de om sunt mult mai multe ca defectele ce le ai,iubesc uneori sa ne certam,pentru ca orice cearta ne apropie mult mai mult,nu stiu si nici nu-mi doresc sa stiu de celelelalte relatii ale tale,dar prefer sa cred ca te-am putut ajuta atunci cand am putut si ca voi mai putea sa te ajut si ca am ceva diferit ,ceva al meu ce te-a atras la mine.                                                                                                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu