Who I'm?

who I'm!?

vineri, 7 septembrie 2012

M-am trezit azi de dimineata cu mirosul cafelei in fata ,m-am ridicat din pat si m-am asezat langa mama...tot ce-mi trecea prin cap erai "tu"...tu si tot ce s-a intamplat de atunci pana acum....nu stiu daca imi spunea mama sa-i reproduc ce mi-a spus ea ,nu stiam...cuvintele tale parca mi le baga cineva cu palnia-n cap,atunci bataile inimii erau accelerate.
Voiam sa te sun,dar sigur dormeai....voiam sa-ti spun cat de mult insemni pentru mine si cat de mult m-ai schimbat,voiam sa-ti cer sa stai cu mine mult,fara sa ne spunem cuvinte,sa fiu doar eu si cu tine,sa-mi respiri in fata,iar eu sa-ti aud bataile inimii...
Acum ceva saptamanii mi-a fost frica,am avut senzatia ca te pierd si ca o sa sufar....ca o sa-mi revin greu din aceasta stare,dar nu a fost asa,cred....
Nu cred ca ti-am spus niciodata ca de fiecare data cand ma indrept spre tine ,pe fata imi apare un zambet ,mare,mare,ca bataile inimii mele sunt accelerate,ca sangele pulseaza in vene tare,inima bubuie vrea sa iasa afara,cand ma saruti sau cand ma iei in brate am fluturasi in stomac .
Esti special pentru mine chiar daca uneori esti tafnos si foarte enervant,dar ai multe calitati ce de definesc bine ca om si ca persoana...
Nimeni nu stie sa ma cuprinda in brate si sa ma impace asa cum faci tu ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu