Who I'm?

who I'm!?

marți, 11 septembrie 2012

Fiecare dintre noi are pe cineva acolo inauntul lui  ce-si face de cap mai mereu,ce te indruma mai mereu sa faci lucruri ca mai apoi sa-ti para rau ...
E acolo cu tine mereu ,nu te poti zbate cu el,el iti provoaca stari de agitatie,nervozitate,fericire...
Mi-as dorii sa nu mai fiu ghidata de aceasta "creatura" ,cand zic ca sunt bine sa stiu ca sunt bine si pe dinauntru si pe dinafara,fara ca el sa planga acolo inauntru,iar, eu afara sa imi afisez fata de copil fericit...
Descarcarea nervilor ce mi-o provaca el e aiurea,e ca atunci cand plamanii nu-ti mai primesc destul oxigen,uneori vrea sa iasa afara ,dar nu vreau, si ma transform in alta persoana....
Acum sunt confuza,mi-as dorii un nou inceput,cu plamanii plini de oxigen !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu