Who I'm?

who I'm!?

marți, 19 aprilie 2011

Suflet ratacit...

  Ceasul indica ora 1:40 eu nu am somn. Stau  intinsa pe pat si ma gandesc la cat de infantila puteam fi,la cat de      repede credeam in unele cuvinte, fara sa ma bazez pe un fapt concret.
 Timpul m-a facut sa ma maturizez si sa-mi  scot aceste infantilitati din cap si sa privesc  spre orizont.Viata nu    mi-a aratat de multe ori norocul sau,asa ca in unele situatii m-am luptat eu. Iubesc sa cred ca sunt fericita,ca zambesc ca totul este bine ,dar un "egou" din mine imi spune sa pun STOP si sa vad ca totul in jurul meu este altfel,ca nu sunt in lumea mea. Copilul din mine striga ,si-ar mai dori sa se "joace",dar ajunsa la stadiul in care "nu tot ce zboara se manaca" pun STOP si ma gandesc ca trebuie sa apreciez ce am ,la momentul respectiv,prezent...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu