Who I'm?

who I'm!?

joi, 14 aprilie 2011

Iacobet Lorena

Si sa ne intoarceam acum 9 ani...Era inceputul ,un inceput sec,vag.Prin clasa a3-a mi-am dat seama ca esti si tu prin clasa...stiu suna (urat si egoist),dar pana atunci,eu eram decat cu o fata...ce o credeam prietena mea cea mai buna( pana cand ne vom casatori).Stiu...minte de copil(inertii).A inceput cu "spioanele"...apoi cu Witch"...si 
s-a incheat cu "winx" daca imi aduc  bine aminte.A fost frumos.Ne bateam,radeam,plangeam.Am avut cele mai  frumoase amintiri cu tine si refuz sa cred ca peste doi sau trei ani totul o sa se transforme intr-o indiferenta groaznica.Am impartasit cu tine cred ca cea mai mare partea "a vietii mele".Amintiri? 1234567890 pestee...
Dumnezule esti o fata minunata ...


                           P.S I love you,micul meu dovlecel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu