Who I'm?

who I'm!?

sâmbătă, 16 aprilie 2011

nu stiu ce cred,ce simt ...

De mult am incercat sa inteleg ce inseamna "cancerul"...(stiu suna urat,misogin si foarte trist).In seara asta m-am uitat din nou la My Sister's Keeper si am realizat ca ,cancerul este "un monstru ucigas" ce te distruge lent.Nu stiu cum de tu,bunicule nu ai putut sa  invingi,nu te judec pentru ca nu sunt in masura sa te judec,dar urasc ca tu ai fost victima lui.Inca nu realizez prin cate dureri ai trecut si prin cate nopti ne dormite.
Cand am auzit ca ai aceasta boala cumplita ,pamantul mi-a fugit de sub picioare,de atunci viata mea s-a schimbat radical.As da orice sa te vad in viata acum,dar...
Durerea cea mai mare a fost cand te-am vazut in "somnul de veci"...cerul cazuse peste mine,imi doream ca totul sa fie  un cosmar ce nu-mi da pace,dar nu era ...Tu "dormeai" adanc.
                                                                                    Mie asa de dor de tine... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu