Who I'm?

who I'm!?

sâmbătă, 11 august 2012

I miss you!

Stii ? de mult nu ti-am mai simtit prezenta,nu mai vorbresc de mangaieri si de vorbe....A fost un an greu plin de surprize neprevazute la tot pasul,stii ca m-am lasat de inot si am incercat sa ma apuc din nou ,dar nu am mai putut,scuze,tie iti promisesem ca o sa ma tin,dar banuiesc ca tu esti mai in stire acolo sus,te intelegi mai bine cu El.Nu pot sa nu ma gandesc macar odata la tine ...stau uneori in ore si imi zboara gandul la tine si la imaginile neplacute de atunci .Imi este dor de clipele petrecute impreuna imi este dor de tine ,esti atat de egosit cu mine ca nici macar in vise nu-mi mai apari...si eu vorbesc de ati simti prezenta...aberatii ....
M-am facut fata mare,dar sunt la fel de incapatanata ca atunci,drept sa-ti spun ochelarii nu-i port des,dar vad bine,momentan ,mi-am facut cateva suvite roscate,mama nu ma lasa sa imi fac tot parul,vezi poate vorbesti tu cu ea si ma ajuti si pe mine,tataie...
Tataie ce n-as mai da sa te strig macar odata asa ,ma rog sa-ti mai povestesc...Mamaia e bine ,sanatoasa,sa-i dea Dumnezeu sanatate ca a dracului tot e .Mami e bine ,tata la fel ,eu asa si  asa.
Astept clasa a-11-a si ti-am povestit eu atunci ca imi doresc mult sa ma fac medic,mi-ar fi facut placere sa te fi ajutat atunci ,dar nu am putut,eram micuta,nici nu stiam ce imi doream,dar anii au trecut rapid pe langa mine  si intr-un final m-am desmeticit si eu ,dar sa stii ca tot acelasi copil incapatanat alintat sunt .
Cu baietii stau bine stii discutuiile noastre,da,da,am si eu prieten acum ,repet m-am facut fata mare,aaaa da,da si am invatat sa gatesc,nu mai trebuie sa vina mamaia sa-mi gateasca .
La fel de impedicata si neindemanatica am rams,dar stiu ca de acolo de sus ma IUBESTI asa cum sunt.Te pup,ai grija de tine 



                                                                                               Cu mult drag a ta nepoata,Stefania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu