Who I'm?

who I'm!?

luni, 26 martie 2012

Imaginatie

Hai lasa-ma sa ma joc cu gandurile si mintea ta,lasa-ma sa fac un puzzle  din creierul tau, lasa-ma sa-ti creez noi sentimente si noi amintiri,incearca sa ma lasi sa ajung singura la ceea ce imi doresc si vreau sa aflu.Sa imi fac din mintea ta un nou accesoriu sa fiu posesoarea acestui lucru.
Vreau sa-ti alerg prin vene la fel de mult cum iti pulseaza sangele prin vene,aorte si artere,sa fiu un parameci mic lipit de corpul tau. Vreau sa simt ca minus si cu plus se atrag atat de tare incat numai putem unul fara celalalt,eu sa fiu minusul ,iar tu plusul,sa fii opusul meu in orice .Sa te joci in parul meu cand eu ma simt singura si pierduta de realitate,sa ma pupi pe frunte cand sunt neincrezatoare si cred ca pamantul imi fuge de sub picioare.
Imi pare rau sa cred,dar timpul va fi cel mai aprig dusman al meu,voi fi prinsa intre vis si realitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu